• Home
  • Blog
  • Panel Klienta
  • O Mnie
  • FAQ
  • Kontakt
  • Home
  • Blog
  • Panel Klienta
  • O Mnie
  • FAQ
  • Kontakt

FAQ

czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

W tym miejscu odpowiadam na najczęściej zadawane przez Was pytania. Dowiecie się tutaj jaka jest specyfika danej sesji, jak wygląda rytm dnia, w którym jest ona wykonywana. Ponadto znajdziecie podpowiedzi na wiele nurtujących Was pytań odnośnie Waszego Ślubu
Jeśli macie dodatkowe pytania to zachęcam do wysłania zapytania po przez formularz w zakładce kontakt. Zaczynajmy!

1. Postanowiliśmy, że będziesz naszym fotografem. Co mamy zrobić?

Proponuję, aby Waszym pierwszym krokiem było wypełnienie formularza kontaktowego zamieszczonego na mojej stronie internetowej. Istotne jest,
aby sprecyzować datę uroczystości i jej rodzaj (ślub, chrzest, I Komunia Święta, inna sesja zdjęciowa), a także podać jej miejsce oraz nazwę sali. Pomoże mi to na szybkie
i konkretne udzielenie odpowiedzi.

2. Skąd pochodzisz i gdzie możemy się umówić na spotkanie?

Pochodzę z Małopolski, z okolic Limanowej – zapraszam do odwiedzenia mojego biura zlokalizowanego pod adresem Mordarka 102. Wówczas będziecie mogli zapoznać się szerzej z moją ofertą, poznać moje prace, a także zadać nurtujące Was pytania.

3. Jak wygląda kwestia rezerwacji terminu?

Rezerwacja terminu następuje po podpisaniu umowy i wpłaceniu zadatku w wysokości 20% ceny.

4. Nie znamy się – czy możemy się zwracać do Ciebie po imieniu?

Zdecydowanie tak! Ułatwia to kontakt, zapewnia swobodę, co jest istotne w trakcie wykonywania przeze mnie zdjęć.

5. Czy za Twój dojazd musimy dodatkowo zapłacić?

Do miejsca uroczystości dojeżdżam za darmo w odległości 100 km od Limanowej. Powyżej tej odległości pobieram dodatkową opłatę w wysokości 1 zł za każdy dodatkowy kilometr.

W przypadku sesji zdjęciowych nie pobieram opłaty za dojazd do 50 km od Limanowej, preferuję jednak, żeby na miejsce sesji dotrzeć Waszym samochodem.

6. Ile kosztuje dodatkowa godzina fotografowania poza godzinami ustalonymi w umowie?

Dodatkowa godzina pracy to koszt 300 zł.

7. O której godzinie zaczynasz pracę?

Pracę najczęściej zaczynam 3 godziny przed ceremonią ślubną, czyli od przygotowań pary młodej.

8. Do której godziny będziesz na weselu?

Reportaż wykonuję do godziny 00.30

9. Czy pracujesz sam? Czy masz jakiegoś kamerzystę do polecenia?

Wykonuję jedynie zdjęcia, mogę jednak polecić kamerzystę.

10. Czy obróbka zdjęć jest wykonywana przez Ciebie czy zlecasz ją komuś innemu?

Jest to moja autorska obróbka – oczywiście tę usługę wykonuję samodzielnie.

11. Czy posiadasz zezwolenie z Kurii na fotografowanie uroczystości religijnych?

Tak, posiadam.

12. Kiedy wykonywana jest sesja ślubna?

To zależy od Waszej decyzji. Sesję można wykonać w dniu ślubu, jednak warto zaplanować ją na inny dzień – wówczas będziemy mieć więcej czasu, energii i mniej stresu. Dostosuję się do Waszych potrzeb.

13. Jak długo trwa sesja plenerowa?

Sesja trwa zazwyczaj 2 godziny. Jest ona wykonywana 2 godziny po wschodzie słońca lub 2 godziny przed zachodem słońca.

14. Czy możemy zobaczyć zdjęcia przed obróbką?

Niestety nie. Tylko zdjęcia poddane edycji są dziełem skończonym mojej pracy.

15. Co jeżeli w trakcie uroczystości zepsuje się Twój aparat? Czy wówczas zostaniemy bez zdjęć?

Oczywiście, że nie zostaniecie bez zdjęć. Na każdy reportaż lub sesję zabieram zapasowy sprzęt: aparat, obiektyw, karty pamięci, akumulatory i ładowarki. Umożliwia mi to zachowanie ciągłości fotografowania w przypadku awarii głównego aparatu.

16. Czy możemy liczyć na Twoje wskazówki co do tego jak przygotować się do zdjęć/ dnia ślubu?

Naturalnie, podczas rozmowy odpowiem na wszelkie pytania. Służę wskazówkami również w dniu wykonywania zdjęć. Dla każdej Pary Młodej udostępniam autorski poradnik ślubny.

17. Czy do sesji plenerowej musimy się przygotować w szczególny sposób

Przed sesją plenerową warto zadbać o różnorodne detale.

18. Czy nasze zdjęcia pojawią się w internecie?

Wszystkie zdjęcia, które pojawiają się na naszej stronie i w social mediach publikowane są za Waszą zgodę. Mało tego, zgodę możecie w dowolnym momencie wycofać.

19. Kiedy ustalamy szczegóły?

Najdogodniejszym momentem na ustalenie szczegółów dotyczących dnia ślubu
i związanego z nim reportażu jest okres tygodnia poprzedzający datę uroczystości. Wówczas macie już określony grafik tego dnia i łatwiej nam doprecyzować konkrety. Warto wówczas do mnie zadzwonić.

20. Czy zabezpieczasz wykonane zdjęcia tak, aby ich nie utracić?

Tak, aparat zapisuje fotografie na dwóch kartach. Ponadto w domu wykonuję kopie
na kilku nośnikach. Dla bezpieczeństwa są one przechowywane w różnych miejscach.

21. Czy możemy liczyć na wykonanie zdjęć wraz z rodziną?

Zdecydowanie tak – takie fotografie często są umieszczane w pamiątkowym albumie.

22. W jakim terminie oddajesz zdjęcia?

Zdjęcia oddaję w całości w terminie 90 dni, licząc od wykonania pleneru.

23. Jakie produkty są w cenie pakietu?
  1. Pudełko na zdjęcia.
  2. Pendrive
  3. 100 odbitek 15×23.
  4. Galeria online

Albumy z racji ich różnorodności są opcją płatną dodatkowo

24. Czy zdjęcia do albumu wybierasz Ty czy możemy wybrać je sami?

Oczywiście fotografie do albumu możecie wybrać samodzielnie.

Obserwuj mnie na Instagramie

@ mateusz_hudecki_fotografia
Skontaktuj się
kontakt@mateuszhudecki.pl

515 915 180

Fotograf Ślubny: Kraków | Gdów | Bochnia | Limanowa | Myślenice | Brzesko.

Jestem na
Facebook Instagram
© by Mateusz Hudecki Fotografia

Menu

Home

O Mnie

Panel Klienta

Blog

FaQ

Kontakt